jag vet att du förstår, men låt de stanna mellan oss två.

Nu har vi precis kommit hem från stan! Vilken resa. Känns som att det var världens hålligång. Åkte massa karuseller, från de minsta till de största. Fick med mig mamma på de större. Hur kul som helst. Vi skulle avsluta det hela med middag på donken men då kom mina biverkningar utav tradolanet, hatar dom! Så det blev ingen mat för mig, fick gå ut därifrån och andas istället. 
 
Och väl på apoteket så tyckte receptionisten att min dos på de nya medicinerna var för hög, så massa krångel där då hon inte fick tag på min läkare heller. BRA! Men tills dom fått tag på min läkare så följer jag apotekets råd. Dom skulle endå ringa mig imorgon så. Så nu får det bli en kopp kaffe och cigg, sedan väntas sömn! Sova bort dessa biverkningar. Blir tokig. Och ni blir nog tokig på mina långa inlägg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0