min ängel i livet, jag tar dig för givet!

Känner mig som en riktig pillertorsk idag. Har gråtit och bara väntat på att få ta mina smärtlindrande tabletter. Jag är en fegis ( i vissa ögon.. ) som inte tar doser annat än de läkaren ordinerat. Så tradolan max. 3 gånger om dagen, var 6-8 timme. Någon dag har jag tagit två, annars bara en. Och ibland ingen alls. Tradolan och Alvedon forte 1 g är det jag knaprat i mig. Med nöje t.o.m! Har velat ta typ 5 tabletter bara för inte känna någon smärta, för idag är en sån dag när det inte ens hjälpt. 
 
Satt nyss på ballis med mamma, tog en cigg och surrade lite skit. Kollade ut och där står min lillebror och spelar fotboll med sig själv. Och då slog det mig! Han ska få ett fotbollspaket utav mig. Medlemsskap i Selånger. Skor, benskydd, flaska och massa bollar. Det ska bli hans present. Min fina kille som fyller 7 i Augusti. Jag spelade också i Selånger när jag var mindre. Älskade verkligen fotbollen. Tills våran tränare gick tillbaka till drogerna, och hela laget dog ut. Men min lillebror ska bli mitt proffs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0