något jag vet är att jag måste ut härifrån.

Gjorde iordning en s.k "bloggfrukost". Ni vet, standard yoghurt, müsli och jordgubbar. Smakade ju bra. Börjar tro att min familj är ledig idag också, för mamma ropade och frågade mig vad jag gjorde uppe så tidigt och än har dom inte stigit upp. Tog till tidningen för att bli lite allmänbildad och på första sidan står det om polisingripandet som skedde i Bosvedjan där jag och Emelie är lite bosatta.
 
Igår när mamma och pappa kom och hämtade mig, vid 16.00-tiden så kom jag ut på parkeringen med dataväskan, min fina bruna väska och kryckorna i handen. Polisens skeva blickar gjorde mig lite rädd, dom kollade verkligen som att jag var helt störd. Och när Emelie åkte till jobbet vid 17.50 så sa hon att det var mycket mer poliser. Så tankarna gick ju kring vad som hänt. Igårkväll så låg en video ute på youtube kring själva gripandet. Och idag? När jag tar min tidning läser jag detta.. Blä! Skön återvändo imorgon. Det var trots allt gården nedanför oss. 
 
 
Aaaa. Nu har iallafall min familj klivit upp. Skönt. Suttit och läst igenom min lillebrors utredning. Nu har han, får man säga så, men äntligen fått en rättvis diagnos. Autism. Jävla svår sjukdom det. Kan berätta senare, när jag har ännu mindre att göra än vad jag har nu. Ni ser ju här på bilden, på HÖ sida att vädret är bra så jag ska ut och promenera! På kryckorna. Vad bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0