One mistake and everyone judges you.

05.00 - klockan ringer, jag kliver upp.
06.10 - tar en promenad till jobbet
06.50 - tittar på schemat, ändringar sen Torsdags så jag jobbar 15.30


.. Tar en promenad hem. I regnet. Förskyld och snoret bara rinner i världens hängigaste kropp. Och ett knä som verkligen pallar trycket. Tacka Gud för tradolan och alla mediciner. Pricken över i:et att jag lyckades sova drygt 3 timmar inatt. Fml! På riktigt.

 

Vad bra att jag får reda på när dom ändrar mitt schema! Fick ju ett nytt i Torsdags där det står 07.00 - 14.00. Men vore ju dumt att gå efter mitt schema, jaaadå! Fyfan. Godnatt. Måste få sööömn! 

Var lite lyckligare innan jag åkte till jobbet, är ganska sura miner nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0