partypeople, ni vet våran stil.

Har legat i sängen helt död, i princip hela dagen. Iallafall sen vi kom hem från Birsta. Lever numera för Grey's Anatomy, som ni säkert märkt. Dom flesta är ute ikväll, och jag vill också! Men fick ändringar i medicinerna idag. Jag som har fuskat vissa dagar. Attans. Men nu lovade jag min doktor att verkligen äta medicinerna varje dag, regelbundet. Alltså, 5 olika tabletter 4 gånger om dagen. Och 3 av dom ska verkligen inte blandas med alkohol. Det är lite smått förklaringen till varför jag är hemma. Och blir hemma de närmsta helgerna. Min sjukskrivning på 50 % fick jag däremot inte behålla, efter en jobbdag! Haha, sämst. Så nu är jag nere på 25 %. Jobbtorsk.
 
Klev upp förut pch bakade lite niggerbollZzz. Tänkte gå till min bror ( som bor i huset bredvid ) och baka ännu mer men han svarar inte nu. Nu ska jag gå till köket och baka ännu mer bollar. Kanske någon kladdkaka om ingredienserna finns. En promenad till ica vore..jobbigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0