Real eyes. Realize. Real lies.

Ett möte och ett kvällspass senare så ligger jag nedbäddad, så efterlängtat! Har slängt i mig i lite middag och tagit en kvällsrök med Memme. Höll på att somna ståendes när jag väntade på bussen så det är lika bra att gå och sova. Imorgon får jag äntligen mitt nya schema! Woop. Och sista passet denna vecka kliver jag på imorgonkväll.
 
 
Jag må älska mina nära och kära, finaste vännerna och familjen. Men något som alltid glädjer mig är att se personal och anhöriga som är tar med brukarna ut, speciellt på sommaren. Tack för att dessa anhöriga förstår tidsbristen för personalen. Och ett stort tack till personalen som tar vara på den lilla tiden som blir över och gör något som faktiskt blir en stor livskvalité, speciellt för de sjuka! Jag snackar lycka, från en sjukvårdspersonal. Från mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0