som jag hade i små kapslar på en hylla.

Har nyss kommit hem från stan, var där med familjen. Shopping åt den gamla, men bästa gubben som jag kallar pappa. I vilket fall som helst så sökte jag på sjukgymnasternas nr innan jag for, på Centrum vårdcentral ( som jag förövrigt hatar! alltså vårdcentralen.. ) så jag ringde alla 3 nummer som fanns. Första hade semester, vilket är förståeligt. Dom andra vill bara inte svara. Så jag gav upp. Nu när jag kom hem så ringde jag återigen. Och då hade jag kommit till någon tandvård. Så gubben sa till mig att inte lita på varken Eniro eller Hitta. Så fine! Jag ger upp i framtiden. Fick iallafall numret som jag letat hela dagen. Men den, ursäkta, jävla kärringen har bara telefontid Torsdagar 8.00 - 8.30! Men tänk om jag fått rätt redan imorse, då kanske jag hade kunnat få pratat med henne. Men nu får jag vänta en jävla vecka. Klart att folk inte blir frisk i den här jävla kommunen när det är såhär läget ligger till. Min sjukskrivning som går ut på Torsdag, dock så ska den förlängas men läkaren får bara skriva 2 veckor till att börja med. Men iallafall. Blir alltså självklart sjukskriven ännu längre. Min chef måste bara älska mig, speciellt när jag bara jobbat på Lindgården nu i inte ens två innan allt hände. Och en jävla mensvärk och PMS på det häääär. Skit. Nu ska jag iallafall gå och laga mat.

Är fan värd att ligga i sängen hela dagen nu, och titta på Grey's Anatomy. Trots att det är bra väder. Är värd allt nu. Allt bra. Därför köpte jag med mig 2 liter jordgubbar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0