vi har vuxit ihop, och vi har delat samma sorg och glädje.

 
 
 
 
 
Bästa vänner i 7 ½ år. Det är svårt, på riktigt. Och en helt oförglömlig tid. Min fina vän. Tjejen med mig på alla dessa bilder. Är en person som alltid kommer vara en del utav mig. Alltid. Hon är inte personen som bara varit med under några år. Utan nästan i 8 år. Vi satt ihop. Min familj räknade med henne, hon var alltid med. Vi åkte med varandra på nästan alla semestrar. Vi var nästan aldrig utan varandra. Och dessa år är inte vilka som helst. Faktiskt de år när man utvecklas som mest. Hon är så mycket utav det som bildat mig. Och det tackar jag för. Jag är glad för den jag är idag, men det finns få personer som faktiskt är en del utav det. Tjejen med mig här ovan, är en stor det utav det. En riktigt fin vänskap. Som rann ut i sanden. Men för det pekar vi inga fingrar till varann. Ett hjärta till dig, kommer alltid finnas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0