0093

Men hej! Sitter hemma hos mamma och pappa just nu :) Måste ju hälsa på ibland. Sista dagarna har det varit rätt så fullt upp. Jobb och även renovering i hallen. Vi ligger lite på lat-sidan just nu, det går segt. Men allt annat är klart nu. Köket får bli ett projekt mycket mycket senare. Har också tagit en kvällsfika med G och hans pappa, och hans fru. Riktigt mysigt.

Aa, annars snurrar livet på rätt bra. Rensat bort bra mycket falska människor i livet. Känns grymt. Jag har mina finaste vänner. Emelie, Stephanie och Patricia. Är en stor del av mitt liv, tack mina fina tjejer. ♥ Veckan kommer mest bestå utav studentfirande. Så återigen dött på bloggen ihelgen. Och kanske en tid till. Vi får se. Vi hörs nog imorgon! :) Nu blir det en film och sedan lite sömn. Morgonpromenad 07.30!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Du är guld värld min skatt, jag älskar dig! <3

2012-06-07 @ 01:51:22
URL: http://stephyywesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0