Juni 2011

Tog studenten!! En av de bästa dagarna i mitt liv. 
Klev på heltidsarbete på Akutmottagningen direkt efter studenten.
Var tvungen att drogtesta mig. Stickprov. Påbörjade även min vaccination mot Hepatit B samma dag! Snart blir man inte sjuk längre.
Fann den lilla ron i min kropp, la mig ute och solade mina få lediga dagar.
Köpte min första egna (!!) dator helt själv. Det här var första bilden som togs med mina pärla som är däremot är sönder just idag. Men, det var en fin dator det.
Hade bra härliga fester. Denna bilden är från Midsommar som flippade. Så vi åkte hem till mig istället och där slutade det hela ungefär såhär.. Bild på Elin däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0