life is so short, you've to live it long.

Vore det så mycket begärt att jag bara fick lite sömn? Och alla dessa nattliga tankar känns bara för mycket. Jag vet att jag har så mycket fint i mitt liv. Fint men inge överdrivet liv än en liten Svensson. Hur är läget just nu? Stabilt. Det har varit mycket inom familjen på sistonde men det har varit som en brustablett utan vatten, så nu är det löst. Känns verkligen underbart. Inom loppet av typ ett halvår har jag så gott som förlorat två utav mina (dåvarande) bästa bästa bästa finaste vänner. Däremot får jag tacka för det, för mycket utav det har gjort så att jag insett ett och annat. Och vilka står vid min sida? Emelie. Patricia. Stephanie. Det är jag evigt tacksam för. Klart är ju att många andra också hänger på i ligan men inga människor i världen står mig så nära som dessa tjejer.


Jag ska iallafall inte bli någon jävla USA-hängare. Ingen designer i Hollywood. Ingen jävla någonting. För jag ska fortsätta jobba med vården som är (faktiskt) det bästa jag vet. Så ska jag skaffa mig, till en början pojkvän som senare ska bli min sambo och avslutas som min man. Och vi ska få fina barn. Och kanske köpa en liten vovve. Och ett hus och hela biten. Jag älskar Svensson liv. Skulle aldrig vilja annat. Jag är lycklig med det. Fråga mig igen om 40 år vad jag gör. En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: patricia

jag älskar dig otroligt mycket min stjärna

2012-06-18 @ 03:23:34
URL: http://patriciaahliin.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Du är bättre än bäst mitt hjärta!

2012-06-18 @ 09:47:14
URL: http://stephyywesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0