some die young, to young.

Hej Niklas! :D Ha ha. Vill du veta vad jag har gjort idag? Oj, hej på er andra också! Jag spenderade min lediga dag på Sommarlovs fritids med mina småbröder. Utan en enda ciggarett. Kan säga att jag faktiskt ringde mamma när vi var ute och lekte, vart lite sur på fröknarna. Det började regna, och vi fick inte ens gå in? När jag gick där så fick vi iallafall gå in, speciellt när det var fritids och inte skola. Aja. Nu är jag hemma iallfall.

Och Niklas, vet du vad jag ska göra nu? Tänkte faktiskt diska litegrann. Det där med diskmaskin är överskattat, mamma och pappa har ju en men i Bosvedjan finns det ingen änsålänge.. Så jag är ju legend på att diska nu! Och imorgon kommer våran soffa som är beställd! Skönt. Hihi. Hejdå Niklas!




Kommentarer
Postat av: Niklas

goa du! haha:)

2012-06-19 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0