jag kunde känna smaken av smultron.

Taggad för ikväll? Om jag är. Ska bege mig ut i pulkabacken med mina finaste vänner! :) Pulkåkning, grillning och bärs. Jag älskar det. Och eftersom hela kvällen är planerad så beger vi oss in mot Marcus för lite roligheter efteråt. Fast jag skulle vilja ha en skoter, eller en pojkvän med en skoter och som tycker om det.

Jag var ut i Onsdags, efter att ha (såklart..) åkt pulka med gänget. En öl, sedan åka hem. Det försvann verkligen när alkoholen kom in. Och att dumma, dumma jag kommit på att byta ut all öl mot drinkar ( jävla Stockholm som lärt mig.. ) så blev det dyrt. Och efterfest såklart, med grabbarna. Vilket betydde att jag kom hem igårkväll vid 10. Och inte hade jag sovit något heller. Like a boss. Så sliten var jag igår, och idag. Men det var bra, för jag klagar inte. Det var det värt. Onsdagar är fina, och jävligt bra ibland. Så bilden visar något tillfälle inne på Memento. Matilda, jävligt sugen på öl och jag var nog lite lycklig i staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0