0056

Efter dryga 5 timmars sömn är jag vaken! Sjukt trött däremot, men det vore ju dumt att missa den soliga dagen som kommit efter två snöiga dagar. Var somsagt hos M igår med lite folk. Spelande, hundpromenader och alkohol för deras del. Jag & Emelie körde ner hela gänget på krogen och sedan fortsatte körningarna hela natten. Vid halv 4 så plockade vi upp Stephanie och åkte till Haga, softade gärnet med grabbarna. Så halv 6 imorse kom jag inrullandes till sängen! Sjukt härlig kväll.

Och creed till mig själv för att jag varit nykter en hel helg! Frågan är när jag var det senast. Men nästa helg är det Timråcruising så då blir det till för brudarna att slå klackarna i taket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0