0067

Sitter och kollar på Hockey med papsen nu! Sverige leder lite fint sådär :) Stod för maten idag medans mamma var på sjukhuset med lillprinsen, så det blev Torsk i röra gjord på tomat och basilika. Till efterrätt bjöds det på äppelpaj. Papsen var inte hemma då, utan han kom ganska nyss så jag bakade en ny tills han kom! Min käraste papsen. Annars har kvällen spenderats på Patricia. Vi har gjort hennes uppgifter som hon legat efter i :) Skönt!

Annars, så väntas Big Brother.. Haha, roligt liv jag har! Sedan är det tvättstuga mellan 23-03! Ställer upp för mamma som måste få sova. Sjukt svårt att få tvättider här, ocg eftersom hon ska upp tidigt imorgon så är det bara tvätta hennes tvätt! I vanliga fall så tvättar jag mitt eget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0