0068

Godmorgon. Har nyss tittat på denna brutala film. Har sett att många lagt ut den lite överallt så vart så illa tvungen att kolla. Och fan, vad säger man? Som ett slag i magen. Att det finns såna människor.. Tyvärr så finns det folk till allt.
.
När vi väl är inne på cry-me-a-river banan, så kan jag berätta att jag grät till Big Brother igår!! Haha. När Marcelos systrar kom in, och han kunde inte göra något. Hemskt.
Men iallafall, har städat hela lägenheten nu på morgonen. Så just nu äre chillin' som gäller. Skulle egentligen ut ikväll men orken är på botten så jag tar mig en promenad till stan och kollar på alla fina studenter istället. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

men vilken jääääävulsk idiot!

2012-05-16 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0