0077

Har nyss kommit hem från Klingsta. Var bland de bästa kvällarna på länge :) Var med hela mammas släkt, och även de anställda med deras respektive från de butiker som min mormors syster är ägare till.

Att ha firat världens finaste Carina som fyllde 60 år idag, det har varit oslagbart. Så många gånger som tårarna låg precis i tårkanalen var alldeles för många gånger. Höra att hon, som 50åring aldrig trodde att hon skulle få överleva sin 60års dag var helt, obeskrivligt. Och att få vara med på denna dag var bättre än bäst. Jag är så otroligt tacksam för den fina släkt jag har på både mammas och pappas sida. Så jävla fina! Och att Sköna Under firade 20 år iår var något som vi också firade. Att samma personal och ägare sedan lyckats öppna Triumph är också guld. Personalen är världsbäst, verkligen jordens goaste tjejer. Vi hade så himla roligt ikväll! Jag, Carina och de anställda tjejer stod på dansgolvet alldeles förlänge. De som känner mig, vet att jag aldrig dansar. Men ikväll var ett undantag. Allting var så bra, och jag var mer lycklig än vanligvis.
-
Som jag skrivit i ett inlägg, 2009 så vann dom priset för Årets butik! Kan verkligen tipsa om den butiken faktiskt. Har alltid köpt underkläder därifrån, och det kan jag vara lycklig över. Det bästa är nog personalen som hjälper till så otroligt mycket. Man tror ofta som tjej att man kan mycket om bh:ar, men jag tackar Gud för all hjälp jag fått. Inte okunnig, men dom är begåvade gällande kroppar och allt som hör till. Är man storbystad så är det verkligen något jag rekommenderar. Guldis!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nu ska jag sova, så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0