0082

Ligger i soffan. Gör inte så mycket. Tittar på klockan och inser att jag ska upp om dryga 4 timmar. Jävligt skönt, tänker jag samtidigt. Magen bjuder på smärta deluxe så det går inte riktigt att sova. Bjuder på lite tårar och vridningar. Hann inte mer än hem förut innan jag spydde. Blä, vilken äcklig blogg jag får nu! Men man är ju inte mer än människa, med en jävla blödningsförmåga. Så jävla onödigt och ont. Men värt endå. Än blir det inge barn gjorda.

Åh, känner verkligen hur jag skulle vilja gå in på rummet och hämta min värmekudde. Men min bror sover där, och på min kudde såg jag förut. Så det är bara stå ut. Lär inte bli mycket sömn inatt. Om bara Alvedon kunde funka, men inte ens i kombo med Ipren. Skit.
Road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0