0084

Alldeles för lång helg, men ibland får man ta några smällar. I Fredags var det grillning hos Sanra, somsagt. Hann även förbi Frida innan vi rullade ner på krogen. Vi hade riktigt kul, bland de bästa på länge.

Vaknade upp kring 19 på Lördagen, och som de dårar jag & Emelie är så gick vi ut ännu en kväll. Tokerier är det bästa vi vet. Ännu en kalasbra kväll. Vaknade hos D med honom och N. Hur som haver, så blev det en sista utgång för att avsluta helgen. Ha ha. Kan erkänna att jag är riktigt sliten idag. Så det har varit chillin' hela dagen. Tog mig däremot till jobbet på eftermiddagen. Nu är jag hemma hos mamma och pappa, äter lite gófika. Blir en tidig kväll ikväll, och ladda för livets kommande dagar.
Lite för spårande.. Speciellt för att hända på en Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0