0086

Deras skola bjöd på äckligaste kaffet i stan. Blä! så mina planer om att dricka kaffe och göra min delegering gick åt helvete. Började lite fint på delegeringen däremot men det var inte så bra utan kaffe. Vilket resulterade i att jag spelade spel på mammas telefon och lyssnade på musik. Iklädd i mjukiskläder och utan smink.

Kände att jag hatade livet litegrann, kändes som att alla där kollade på mig hela tiden. Typ " Hon är arbetslös och allmänt störd, hon kan inte ens sitta i klassrummet.. " Jag satt ute i ett mysigt rum, som var för alla egentligen. Inge fel med det, men inte min grej kände jag. Otrivdes. Det betalade mamma igen genom att bjuda sina små kids på Kinamat. Så hon blev lite förlåten. Förresten så facerapade jag henne också, legend som man är! Tokigt att lämna telefonen med mig. Ni ska få se vilken fin facerape jag gjorde!
Med en text som löd " Facerapeee! Bjuder på en fin bild, hänger på mammas skola. Varför är jag inte hemma och sover? - Med Sandra Nylund "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0