0063

Vem är i rummet med dig?

- Ingen, hehe! Skönt

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

- Emelie. Hon berättade att hennes mamma frågat om vilken hennes idol var, vilken hon ville sjunga med och då gav Emelie det klockrena svaret  "Sandra Nylund" ;)

 

Vem tänker du på nu?

- Hehe. Nu tänker jag på snygga grabbar i allmänhet.

 

Vem pratade du senast i telefon med?

- Linus. Juniorernas stjärna som det brukar stå i tidningen, gällande Hockey.

 

 

Vem önskar du var med dig nu?

- Emeliepemelie, hon brukar ju förgylla mina dagar nuförtiden.

 

Vem är din favoritsläkting?

- Om man bortser från familjen, så är det nog mormor och hennes syster.


Var är din mobiltelefon?

- På diskbänken i köket, vibrerar fint om det händer något på den!


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- Så hade jag ingen tröja på mig.. Skoja! Eller ne, jag myser i min one-piecee ju

 

Var åkte du senast bil?

- Hem, från Timrå. 

 

Vad är det bästa med våren?

- Att man inser att det går mot ljusare tider, och solglajjorna glider på lite snyggt sådär

 

Vad åt du senast?

- Yoghurt, flingor och två smörgåsar!

 

Vad drack du senast?

- Coca cola, som jag verkligen ogillat i flera, flera år. Men nu, funkar det tydligen bra 

 

Vad är den närmaste saken som är blå?

- Min lillebrors hood som kan kastat på golvet, cool kille va?!

 

Vad är det för färg på dina byxor?

- Grå/vit randig är ju min o-p, så det är ju som byxor..

 

Vad är din favorit färg?

- Svart, grå och vit är ju feta färger! Enkla iallafall

 

 

Vilken film såg du senast?

- Hm. Jag har faktiskt ingen aning. Kanske var Dream House, trots att det var ett tag sedan

 


Har du någonsin hånglat i skogen?

- Jajamen. Bland björnar och barr.

 

Har du någonsin sovit naken?

- Aaa, sällan. Men det har ju faktiskt hänt

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Ååh, ja. Taxichafförer är ju alltid randoms, men förutom dom så är svaret fortfarande ja..

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Haha. Ja. Men oftast brukar jag lämna någon lapp, men ibland är ju tanken bara att jag ska ut fram och tillbaka, men då kommer jag inte hem.. Då har jag ju endå smygit ut, heh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0