-

Heeeej! Välkommen, känn er som hemma. Slå er ner och känn er nedslagen. Jag sitter i soffan och kollar på Böda camping med mamsen nu, har precis ätit upp mitt kvällsfika som bestod av stekta ägg, skinkmackor, varm oboy och ett glas vitaminjuice till det. 
 
Varit med Tobias i skolan idag (skrev ett mobilinlägg som vägrade komma) Så det var syslöjd, vi målade "Kaloffs" som för mig var ett hus på två ben med huvud och armar. Hahah.. Lunchade, och åkte för att bada på Himlabadet. Så nästa inlägg blir det bara bilder om min dag, ger upp textandet nu när jag gjort så långt och fint med bilder. Jäkla skitgrejer som inte är på min sida. Ikväll somnar jag gott förresten, redan sovit nästa halva dagen. Eller ja, sen jag kom hem vid 3 och nu klev jag upp klockan 7.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0