Alla människor föddes inte med en silversked i munnen.

Nu är mina "avbocknings-uppgifter" klar. Hade två, eller tre saker att göra idag. Var uppe 07.00 och ringde telefonbanken. Väntade på posten, sen så åkte jag till stan och lämnade in lite papper. Men nu finns det inga mer måsten idag, skönt! Endast ett möte som väntas nästa vecka.
 
Annars så är ansökan om att plugga i Stockholm inskickad. Sundsvalls kommun tog på sig betalningen så det kanske blir så att jag sätter mig vid skolbänken igen. Däremot blir det inte försen i Mars om jag kommer in, det är trots allt inte säkert. Svaret borde väll komma...Nångång framöver! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-11-05 @ 19:34:38
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0