Allting du har lärt mig kan aldrig någonsin försvinna.

Godkväll mina damer och herrar. Sitter i skräddare nu för att värma fötterna, som är isbitar efter att ha varit ute i ett par converse i längre tid. C kom hit, så jag fick spela mitt kära monopol och blev även en stolt vinnare över både han och brorsan. Efter vinsten(kommer aldrig släppa den) så gick vi ut och mötte Patricia, och även Tom & Pontus kom förbi. Sakta men säkert så drogs ligan isär, slutade med att jag och C satt ute i 2 timmar utan dom och bara pratade. 
 
Men nu ska jag bädda ner mig framför Sex and the City, värma mina fötter, fortsätta äta chips och ladda för en relativt tidig uppstigning igen. Åh, mitt liv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0