Blickar tillbaka till betongen och ser en yngre mig.

Halvsitter i sängen, helt redo för att åka iväg. Ska åka iväg med päronen och 2 utav mina småbröder till farmor & farfar :) Där ska det firas Fars dag. Och till det så vill jag bara tillägga att jag har världens finaste pappa. Det finns ingen dag genom något kalenderår som jag önskar att jag hade någon annan, däremot kan jag ibland tänka vad som gör att jag förtjänar den finaste mannen i världen? Jag är evigt tacksam. Både för det han gett mig, det han gjort mig till. Det han kommer göra för mina barn, det han kommer göra dom till. Hans barnbarn.
 
Lite kort och gott, för nu måste jag kila. Det ropas ifrån hallen! Ha en jättefin dag, ta hand om era fina pappor, mammor, syskon och alla i eran närhet. ♥♥
 
Finaste Farmor & Farfar, Pappa och mamma (som bara visar lite hår...) Och till det så är även världens bästa Faster med på bild, och hennes fina respektive står för bilden. All min kärlek till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0