det ingen ser, det ingen vet. en hemlighet.

Godmorgon! Vaknade utav att min handledare på Vuxenutbildning ringde, dom står för kostnaderna om jag flyttar till Stockholm och pluggar där! :) Härligt! Har nyss ätit en god frulle med familjen, funderar på att gå ut och ta en pw.
 
Igår förresten, hände allt för mycket. Konstiga saker. Åkte ner på gymmet med Linnea, och var där i 2 jäkla timmar. Svettades, sprang och fan vad hårt det gick till! Så skönt. Tränade ju mycket förut, nu ska jag tillbaka! Det bara är så. Vid halv 11 igårkväll kom Patricia, så vi småjävlades med min granne osv.. Typ såhär såg det ut.
Vi skrev en lapp om dom ville va med oss, med våra nummer.Och la i deras blevlåda, det är förövrigt en kille som bor där. på kanske 17 år, max känns det som. Och han var med några igår. Så dom svarade med att dom skulle komma upp. Aaa, men ne. Så idag kommer mamma upp med lappen och dom har gjort en ny lapp bredvid och bara " Hej upphittade nummer :) " Komiskt. Kommer aldrig gå utanför dörren igen, för risk att träffa dessa småpojkar som vi ändå gjort bort oss lite inför. Men fan, så kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0