Det spelar ingen roll, för jag klarar allt själv.

Nerslagen i soffan, i vanlig ordning. Japp! Har ätit tårta, kakor och massa gotta med mamma ikväll till Solsidan. Riktigt mys. Tända ljus och hela fadderullan, jag älskar såna dagar! Däremot har man dom för sällan, vilket är tråkigt. Ska ta och nörda lite spel innan det är dags för John Blund. Imorgon så ska jag på möte redan 8 på morgonen och sedan ska jag till S och prata. Vilket känns jätteskönt! 
 
Vi har inte träffats sen... Juni. Var på hennes student, och när vi umgicks sen? Säkert riktigt i Maj. April, var det mera. Vi som är uppväxt tillsammans. Jag var på BB när hon föddes. Och ja, obeskrivligt. Det känns i varje fall jättebra att äntligen få prata ut, berätta om och allt man gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0