I didn't mean to end his life.

1. Startade upp med en cider. 7.0, precis som i yngre dar. Man är inte lika rutinerad idag
2. Facerapade Patricia, satt och kissade och sa hej till hennes kompisar
3. Röd/rosa fina shottar. Som verkligen levererade i blodomloppet.
 
Hej kära ni. Igår kom Patricia hit somsagt, så vi satt (de äldre i familjen) och drack, spelade tärning, lyssnade på musik och skrattade för fulla muggar. Senare kom Markus förbi. När han åkt så kom Carl, Johannes, Mike och Tom förbi. Åkte iväg en stund så när jag och Patricia kom till mig så lagade vi lite fyllekäk för ovanlighetens skull. Och jag somnade på 3 röda, vid 3 tiden. Idag vid 16.00-tiden passade det mig att vakna. Helt utvilad. Haha! Men det var en härlig Fredag. Jag kände lycka & trötthet, bästa kombinationen I think. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0