I got this feeling on this summarday when you were gone.

Godkväll. Mamma överraskade och kom in med glasstårta till mig & papsen. Nu har jag däremot bäddat ner mig i sängen. Gjorde precis en fuling, la min bh i hans "hög" med kläder som han ska ha på sig imorgon. Undra vad han säger imorgon 06.45, nyvaken och jävlig. Han får börja vänjas, han är trots allt 13 år och damerna hänger och slänger efter ungen. Helt sjukt. 
 
I vilket fall som helst, så vill jag tillägga en sak.Gick förbi päronens rum förut och kollade in, som den sneaker man är när dörren är öppen. Fy, vad lycklig jag blir av att se mina föräldrar nerkrypna tillsammans. Eller ja. Min romantiska pappa var vaken och kollade på tv, och mamma låg som på sidan mot hans bröst. Så som man själv gör med sin kära, när man känner hjärtslagen, flinar för sig själv och bara känner lyckan. ♥♥ 
 
Nu ska jag slå på Sex and the city, börja med säsong 1. Fick en liten "Carrie-jag-saknar-dig" moment förut. Och Sex and the city är så himla bra. Däremot var jag & Elin på bio och såg 2an, jag hatade verkligen att inse verkligenheten efter den så jag fick åka hem till Tom, som jag var med då, och känna lite kärlek! Haha, ända sorgsna, lite dåliga, knipande effekten utav programmet. Nog pratat, sov gott! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0