Nobody wanna see us together. But I dont care.

 
 
Var på bio igår med Patricia, Niklas, C och Johannes. Vi såg på Breaking dawn, andra delen på Twilight. Jag tycker den va bra, faktiskt. Sen åkte jag & Niklas hem. Hade världens dödligaste mensvärk så Jens tog hand om mig, skönt! Efter någon timme kom C hit. Vid 2 var vi ut och tog en promenad med Joy, satt uppe och surrade med pappa till typ 4. Har sovit sjukt dåligt men hade världens mysigaste sällskap.
 
Patricia flyttade idag också. Det känns förjävligt. Åt helvete med andra. Så vid 8 imorse låg jag och beklagade mig till C. Att han ens orkar lyssna, men nä. Det känns så jäkla skit. Och är borta i 6 månader. Men när hon får något ledig ska jag lätt åka dit, åh. Ikväll ska jag förresten ut och fira C som fyller år imorgon, och Patricia är inte med. Aaaah, blir tokig!! Hursomhelst, jag älskar och saknar min fina. Så som vi suttit ihop nu. Blä! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0