Seven things I hate about you.

Hej mina kära. Sitter och kollar på Greys Anatomy med min lilla storebror. Har nyss flätat håret, hatar verkligen att sova med utsläppt när man tvättat håret och det sliter mer. Så en ful fläta på huvudet och just nu sitter jag med någon kräm i ansiktet, haha! Rengöringsskit. När det här slutar så blir det en kvällscigg för att sedan krypa ner under täcket. ( Förövrigt så ska jag & C sluta röka, så efter det här paket får vi se hur det blir. Mitt humör utan ciggaretter är ingenting att leka med, menmen! Värt ett försök. ) Ska tydligen följa med Tobias till skolan imorgon, och att kliva upp tidigt är inte min starka sida direkt. 
 
Myspysisbad med tända ljus och ljuv musik i öronen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0