-

Är så jävla trött på folk. Speciellt killar. Alltså, faaaan. Varför är dom så efterbliven? Tjejer är likadan, men nu är det killarna som råkar ut för inlägget. Nästan hatar dom. Och nä, man får inte dra alla över samma kant men nu gör jag det! Så är det bara. Fan. Blir så jävla trött. På folk.
 
Jag vill mer höra utav dig! Never ever ever. Du har gjort bort dig så jävla hårt i mina ögon. Vi har båda spelat, tillsammans. Men du har gjort det så jävla fult. Jag verkligen hatar folk som är så jävla, ÅH(!!!) Pluttninutti och skitsnackare när man är med dom. Ni fattar grejen. Sen när dom är med " Dom coola " (Idioterna) och då folk så jävla tuff. Nä, jag orkar fan inte med energitagare i mitt liv. 
 
PRECIS SÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0