Är tillbaka där ibland, där jag inte borde va.

Då har städtanten varit i farten igen! Min lillebror på 13 år, hans rum såg ut som ett helvete. Har sovit med han några dagar så en del var ju mitt. Typ ett par byxor och nån tröja kan jag stå för. Igår när jag kom hem hade han kastat sitt täcke på golvet, tagit mitt och bäddat en filt till mig.. Snällt. Men nu är det jättefint, dammat och blablabla. Fick ett fynd under resan också..
 
Blodspapper. Så äckligt! Troligen näsblod eller något, haha! Men vände på det hela. Har ju kallat honom JensMens sen han var liten. Så nu la jag ut bilden i hans logg på Facebook och skrev " Har precis städat klart ditt rum! Och vad hittar jag? - Blodpapper. Blä. Förstår du nu varför jag kallar dig JensMens? :') ♥ Finaste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0