Blogglista

Gör just nu: Sitter och peppar mig själv för att ringa, och väntar tills mormor kommer. Vi ska baka!

 

Vad är du rädd för: Att förlora det mest värdefulla i mitt liv. Att jag nångång kommer in på fel spår. 

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag så himla omtänksam och bryr mig om de nära till mig.

 

Det roligaste jobbet du haft: Akuten hände det mest, spännande och riktigt bra. Men nere i Stockholm trivdes jag verkligen med helheten. De boende, personalen var guld. Har aldrig träffat så fina människor. 

 

Fina Kimy som jag kom otroligt nära, älskade fina vän! ♥
 

När tog du ditt körkort: Har inte tagit det än, som den latgris jag är. Köpt böckerna däremot.

 

När grät du senast: Igår. Men rätt så snabbt insåg jag att det var en livsfråga och det kommer löna sig i slutet. Det blir något finare utav det här, trots att det var en osäker fråga i början.

 

När skrattade du senast: Det var nog igår också, när jag pratade med Line i telefonen. 

 

Vem åkte du bil med sist: Pappa och mamma.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? *En bussresa så att jag förmodlingen kunde ta mig nånstans.

 

Vem åt du mat med sist: Åt tillsammans med hela familjen igår, det gör vi mest varje dag.

 

Vem sov du hos sist: Oj, jäklar. Jag tror faktiskt att det var hos Line. Eller hos Matilda rättare sagt, med Line.

 

Vem sov hos dig sist: Robin.

 

Vad var du rädd för när du var liten: Spinglar. Det är jag fortfarande livrädd för. Har sprungit genom hus från baksida till framsida när jag sett en spindel. Har sprungit hem från tvättstugan när det var en spindel. När jag bodde själv i Ljustadalen så tog jag ett basebollträ och slog spindeln.. Jag får panik! Kan inte sova i ett sovrum på 1 dygn om jag sett en spindel där.

 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Allt möjligt, va. Frisör, barnmorska var drömmarna iallafall.

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, rätt så många. Gjorde en operation gällande öronen när jag var liten. Nu på senare år (Från 10års åldern..) så är det kring 6-7 gånger. 

 

Värsta smärtan du råkat ut för: Oh, det är både i knät och när jag fick magsäcksinflammation. 

 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: På slutet så har jag kännt lycka när jag tänkt efter och insett vad jag gjort för mitt liv. Och jag är så glad för mötet jag ska på idag med Patricia, väntas mycket! :') 

 

Något som gjort dig riktigt förbannad: Folk som sårar andra, trots att jag kan göra samma sak ibland. Att jag inte tänker riktigt klart ibland. Och falskhet bland folk. 

 

Dold talang: Att jag är ett riktigt mattesnille när det gäller procent! 

 

Vad finns oftast i din handväska: Nycklar, telefon, plånbok, tamponger, nagellack, trosor, massa olika papper, pennor, parfym och deo. Lite småskit sådär. 

 

Har du piercing eller tatuering: Ja, jag har en tatuering i nacken. Och även en på underarmen. Piercingarna håller sig i naveln och i tungan.

 

 

Vilket är ditt favoritplagg: Svarta jeans är alltid en favorit, passar till allt! 

 

Sämsta egenskap: Ibland går jag in för mycket i något om att det kommer bli bättre än vad det egentligen kan, så blir jag besviken på mig själv när det tar stop.

 

Ord du använder för mycket: Ba, typ och men. Klassiska ord! 

 

Vem litar du mest på i hela världen: Mig själv. 

 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två. En Svenssonfamilj. 

 

Favoritgodis: Lakrits! Skulle kunna dö för den sorten, sötlakrits är det allra bästa.

 

Hur är killen som får dig att falla pladask: Oh, svår fråga. Jag är en sån som älskar båda bad boys men ändå dom mest charmiga, snälla, söta pojkarna. Så det finns många sätt. 

 

Vem ser du upp till: Självklart mina föräldrar, och många andra som bara är såna fruktansvärt fina personer så att det nästan skär i hjärtat. Typ, som mina vänner. Dom är såna fina personer, jag ser till dessa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0