En Fredagkväll med vovven.

Alltså, jag är hundvakt somsagt. Nu efter en prommis på 60 minuter så ligger Monster helt utslagen i soffan och jag sitter vid datorn. Johan är så nörd så han har ett datorrum, känns sjukt wierd. I vanliga fall vandrar jag runt med min laptop i huset vart jag än går. Nu kan man inte ens se på tv och film samtidigt. 
 
Iallafall. Det jag ville komma fram till. Fan, vad tråkigt! Jag brukar vara hundvakt på dagen, då är det mycket mer att göra. Men nu ska man dega, självklart. Men jag är en sån hyperaktiv (oftast, på mina olata dagar) så jag klarar inte det. Inte ikväll.Alla är ute, vilket betyder att inte en jävel är inne på Facebook heller. Är inne på Johans skype så jag kan få tag på Jonas om det blir något, alltså kan jag inte surra med folk på min egen. Sjukt trist. Kommer somna. Är nog bäst att ställa en väckarklocka så jag kan gå ut med Monster en sista gång innan jag beger mig hemåt och Johan kommer hem. Äsch, nörda lite spel på Facebook i vanlig ordning sen blir det en film. Mys med lillMonstret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0