Hade du någon innan, vill du ha någon sen?

Okej. Har suttit och väntat på att polisen ska ringa mig i typ 2 timmar.. Men ingenting har hänt! Dom ringde min mamma och skulle ringa mig direkt, men icke. Kanske är sugna på att väcka mig tidigt imorgon istället, fast jag kom på att det är kurs imorgon så det blir ingen sovmorgon hursomhelst. 
 
Annars så är jag så sjukt less på folk i den här stan, klagar inte på Sundsvall på det sättet för att folk vet allt och ingenting. Så är det nog i alla städer, man skulle behöva flytta runt för att inte hamna i något. Folks jävla skitsnack, påhitt och alla rena lögner. Skönt känns det iallafall att man sollat bort många vänner från förr, synd att man ska behöva göra det dock.. Aaa, jag trivs. I veckan kommer beskedet om jag flyttar tillbaka till Stockholm igen eller inte. 
 
En fin liten teckning som jag fick av min lillebror idag, p_13. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0