I didn't mean to end his life.

Vart börjar man? Var ut igår, somsagt. Mötte upp ligan hos Patricia och senare begav vi oss till Granlo mot grabbarna :) Åkte in på krogen, och det var fest! Det var så jäkla kul. Jag & Patricia gick och käkade strax efter 2, så var hemma (mamma har koll på läget, precis 5 i 3
 
Somnade på två sekunder, vaknade idag av att familjen skulle åka till Birsta. Och jag följde med. En runda på systemet och sedan handlade vi småbarn godis. Lördagsgodis, som mamma så vackert sa. Så ikväll är det föräldrarnas tur att gå ut, för jag ska vara barnvakt! Tur att Patricia kommer och äter godis med mig. Bakismys. 
 
Full och glad. Japp- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0