I wanna grow old with you, I wanna be looking in your eyes.

Jag slutade som barnvakt ikväll, helt utan förvarning. Så nu har jag precis städat klart heeela lägenheten och bäddat ner de två yngsta grabbarna. Den sista kommer väll hem inom en timme, han är på Polar. Haha! Kommer ihåg när jag själv hängde där, herrejösses. Så här sitter jag med min godisskål, lyssnar på lugna favoriter och bara känner lugnet. Så skönt!
 
Borde ladda hem någon bra film som Jens också vill se på. Komedi kanske är bäst då, för jag verkligen hatar action och allt sånt som grabbar i princip tycker om. Men Jens tycker också om komedier, så jag gör ett försök! Tanken som räknas.
 
Min fina Jens. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0