I'm cleaning out my closet.

Godmorgon. Redan klockan 12 idag var jag uppskriven på Memento nästa helg, jag & Patricia skrev upp oss båda i varsitt inlägg, samtidigt. Vad ska folk tro om oss? Trodde hon sov, så jag visste inte ens att hon hängde på fejjan men bara någon sekund efter mitt inlägg på gästlistan så kom hennes.
 
I vilket fall som helst. Hej! Sitter med godisskålen och chipspåsen, frullen idag! Haha. Så himla mycket kvar sen igår. Var nyss in på Mingla och kollade på alla utklädda människor, vissa var ju värre än andra. Hade kollat på de ställen som ungdomarna hänger på, men såg Alex och hans kompis på framsidan av Perfect Pint ( PP ). Så bestämde mig för att kolla där också, har aldrig varit in på stället själv. Vilka dyker upp där? Haha, mina föräldrar! Själv så hade jag en hel vit helg(!!) Vet inte när det hände sist, tänkt tanken många gånger men det har inte riktigt slutat som jag velat. Skönt somfan iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0