JUST DO IT.

Asså allvarligt. Innan jag sticker bara. Satt och pratade med mamma om olika gym, hon hade hittat ett i Birsta i gamla Kupolen. Jag älskar tanken av gym i ett shoppingcenter, trots att det inte är så många butiker kvar. I Sollentuna, när jag bodde där så fanns SATS där. Det var grymt, mitt i centrum, längst upp så man sprang på bandet och tittade på folk. Sjukt nice.
 
Det som är nu, är egentligen att åka till Birsta för att träna. Så kommer hon med den briljanta idén (bara för att jag är kär i Friskis och Svettis i Nacksta, dersa kärringpass är det bästa) "Jaha, men annars kan man sitta och åka till Nacksta varje gång för att träna menar du??" Eh, ja? Vafan är det då? Kliver man av vid Västermalm, så tar det 5-10 minuter att gå. Kliver man av vid Midälva tar det 5 minuter att gå ner för backen. Ja, då ger mamma med sig och säger "Okej, ja det kanske tar lite fortare. Men inte mycket" Nä, juste! För Birsta tar det inte 20 minuter att åka till? När åkte jag buss senast, är det nya x2000 nuförtiden.. Friskis & Svettis ♥ ♥ ♥ ♥
 
Gamla gyllene dagarna, innan jag flyttade till Stockholm. Och hängde på Friskis flera timmar om dan. Fyfan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0