Livet är en fest och alla vi är bjudna.

Sitter och äter lunch nu, pasta med kyckling! Riktigt gott. Slängde ihop något bara, så kyckling, grädde, tomatpuré och lite kryddor. Oregano, basilika och massa skit. Så i med pastan. 
 
Var uppe redan strax efter 7 imorse, hade lovat Kevin att följa med han på skolan. Och var inte sugen på deras lunch, risgrynsgröt och smörgås så jag gick hem istället. Lite komiskt att han har samma idrottslärare som jag hade då jag gick där. Kevin föddes 1 år senare när jag gick ur där, då var jag 12. Och att Peter fortfarande känner igen mig, haha. Han ser däremot likadan ut. Så under samligen på idrotten säger Peter "Och Sandra som är här idag med Kevin, det är min tjej de!" Alla barn kollade på oss, och frågade " Är ni kära i varann?" Haha.. Misstolkning. 
 
Misstolkade något jag med, småbarnen på 7 år fattade nog ingenting. (Dom låg på golvet och ålade sig, barnen alltså..) Och Peter säger "Ligga får ni göra ikväll" Jippi, tänkte jag! Haha. Men efter några minuter insåg att han pratade om att sova.. Inte lika roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0