Love yourself.

Godmorgon, säger jag när klockan precis ska slå tolv i skrivande stund. Har sovit mest hela dagen, fast efter 6 så bäddade jag ner mig riktigt för att ladda inför en hel natt med sömn. Men nu är jag vaken! Nördat Greys, så det är slut nu.. Inser, att fan vad dumt att jag kollat så mycket för nu vet jag inte alls vad jag vill se.
 
Så jag har spelat upp alla mina liv på Facebookspelen, är väll en 4-5 spel jag är världens nörd i. Tävlar med päronen. Ligger och tar på mina "kärlekshandtag" också. Vilka? Tänker ni då. Samma tanke slår mig. Jag fick höra inatt nämligen, att jag hade det. Jag har alltid förknippat det med, vad säger man, större personer. Större än mig, och jag är minimal. Så ingenting dåligt, för min dröm är att gå upp minst 10 kg! Alltså, åh! Då vore allt kung. Så att få höra att jag hade "kärlekshandtag" gör mig bara så himla glad, även fast jag inte riktigt tror på det själv. Men jag ska printa in det i huvudet, det ska in! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0