Om jag hade tänkt en extra gång, och kramat om dig en till gång.

Jag ser mig i spegeln, med ögon av gråt. Jag tänker, hur gick det till, hur bar du dig då? Jag blir så rädd. Aldrig mer ung eller aldrig mera fri. När det handlar om barn så har vi rätt att ta någons parti. Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart.
 
Alla som vill, ta en stund att fundera - När ska vi göra mod av sorgen och börja agera. Nu städar vi gatan och snart försvinner alla spår. Vi fortsätter leva, fast han förblir 19 år.
Det kan aldrig göras ogjort det där, som hände den kvällen. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Du är för fin, mitt lilla hjärta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0