Peppande post-it lappar.

Medans pappa töntar sig på Facebook, så pysslade jag lite på lillebrorsans rum. Han har satt gröna Kom Ihåg!-lappar på väggen. Med spanska meningar, och vilka läxor han har osv. Så jag letade som en galning efter hans post-it lappar och ritade en egen. Med texten " Systeryster älskar dig mest! ♥ / Big Love. " Tänkte att han kan behöva lite peppning när han tittar på vilka tråkiga göra saker han har framöver sig.
 
Vilken pepp-maskin jag är ibland. När jag bodde med Emelie så satt jag en lapp på ytterdörren, insidan såklart. Med texten " Glöm inte bort att du är värdefull. " Och när jag slår på min telefon kommer texten " Snygg du är!!! " upp. Haha! Why? Dålig och peppande fantasi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0