Sätter punkt, vänder blad och går vidare.

Okej. Haha! Allvarligt. Patricia håller på och lägger upp en massa gamla bilder på Facebook, love this moment. Och eftersom jag inte kan sova så måste jag bara berätta om en kväll. Som vi i nuläget kallar " Den jävla Söndagen.." 
 
Vi två var tillsammans med Marcus, Simon, Niklas och Grillen uppe i Indal hos Simon. Så vi packade väskorna, tog med pimpelspö osv ner till Indalsälven. Jag & Patricia tog sparken. Vi pimplade mest, medans vi kedjerökte och snackade skit. Så vi gick hem igen, och stekte på korven. Marcus skulle bege sig hemåt. Grabbarna satt och frestades med öl, sprit och allt som hade med alkohol att göra. Så jag kom på idén, jag åker till stan och dricker! Och Patricia skulle med. Grabbarna fick lana, dom fick inte tag i någon öl. Sagt och gjort, jag & Patricia åkte med Marcus till stan igen. 
 
Hem till mig, bytte om lite fort, tog Bacardiflaskan och vinet i kylen och begav oss till sista bussen mot stan. Svepte i oss, gjorde äckligt fula miner och traskade upp till Memento. Det är ju trots att Happy our där, med billiga priser fram till 23.30. Det var vi, Calle och 2 till tjejer. Så vi softade, tog en öl och någon shot. Det var lugnt. Tillslut ramlar hela Granlo BK in, dom hade vunnit något stort. ( Inte så insatt i Bandy, men dom vann något större än en match va.. ) Och jävlar. Helvete. Jag skulle bjuppa Patricia på krogrundan denna fina Söndag. Sagt och gjort!! Vi hängde tillsammans med dom, mest två grabbar. Och aa, kvällen tog aldrig slut. 
 
Klockan blev 2, natten Söndag mot Måndag. Grabbarna skulle ha med oss på efterfest. Jag hoppade upp på baren, beställde två cider och två öl. Tanken var att jag skulle ha med det som färdkost, Palle skulle skjutsa oss hem till Simon i Indal. Behövdes ingen färdkost, så han kastade iväg Patricias 2 cider. Och jag stoppa ner mitt i väskan. Så for vi. Med stopp 3 gånger. What goes down, sometimes comes up. En resa på i vanliga fall, 30 minuter cirkus. Tog förfan 1 ½ timme!! Sen spillde jag ut mina öl utöver hallmattan, la mig i Simons föräldrars säng och somnade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0