So call me maybe, or fuck this maybe shit.

Hej på er. Alla halloweenklädda små monster, och resten utav er. Jag sitter i soffan sen nästan 2 timmar tillbaka, har sett och ser fortfarande på Rosa Bandet-galan. Samtidigt är jag olaglig och laddar hem musik, tänkte lägga in lite skit på telefonen. Det är fest på bottenvåningen också, undra hur utklädda alla dom är egentligen! Haha. Killen som bor där är inte ens 18, så dom ska nog inte på krogen. Kanske blir livat länge där.
 
Har ni sånna moments som jag får ibland? Man hatar ju grinkärringar och gubbar som klagar för minsta lilla. Men ibland vill man bara vara en utav dom. Klaga på andra. Vara en riktig bitterfitta. Knacka på, be dom sänka, ringa störningsjouren och allt man kan göra. Haha! Har redan varit en surkärring och satt upp en vrång liten lapp i cykelförrådet. Fast konsekvenserna utav det var att dom stal en till cykel..Attans! Så, jag är nog snäll i framtiden. Vi ska ju ändå flytta härifrån så vi kan bete oss lite hur vi vill. Nä, jag låter nog ungdomarna roa sig ikväll. Ingenting jag störs av direkt, tänkte alldeles strax bädda ner mig och slå på The new girl. Min bror tipsade om den serien, så jag hoppas på underverk i min lilla hjärna. 
 
 
 
// Arga_lappen_92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0