Take a risk.

Godmorgon! Skönt att lillebrorsan lämnade lampan tänd inne på mitt rum imorse, ändå var mamma lite orolig att jag skulle somna om. Fett lätt, ellerhur? Nja. Är ju en sak att somna med den tänd, men 07.00 så är man för irriterad för att somna om, det var ingen risk. Hur som haver, har nyss fått ringt till lönekontoret. Skällde på dom för att min lön inte kommit denna månad, men det visade sig att jobbet gjort fel. Men nu är felet åtgärdat så förhoppningsvis får väll jag nåra slantar också.
 
Aaa, brukar inte vara vaken denhär tiden i vanliga fall så nu har jag krypit ner i min One-piece med förhoppningar om att somna on. Lite Greys, och sova. Och vakna om några timmar, yoho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0