Om du har en god vän, ta vara på den.

Nu har det blivit kväll också. Och om jag tittar på vad mina Facebookscoolavänner gör så är det mycket med alkohol iblandat. Låter rätt mysigt ändå!  Vin, sällskap, spel och en härlig Lördag. Trots att jag är hemma så klagar jag inte, var ner på Ica förut och inhandlade lösviktsgodis. När gjorde man det senast? Ja, det var nog år sedan för mig. Självklart fick chips och hela fadderullan också följa med hem. 
 
Senare ikväll har jag lovat mig själv att ta en promenad. Inte för att jobba bort något fett eller dylikt, utan för att rensa tankarna, fundera och känna mig lite nyttig bara. 
 
Happy me! Karamell Kungen & Jag! Evig kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0