du blir inte någon riktig legend förrän du dör.

Vilodag i all ära, riktigt skönt och välbehövligt. Men det är illa när det kniper i kroppen, hela jag vill ner på gymmet. Men jag tog en prommis till mamma istället för att dricka kaffe och surra skit. Om en stund så ska jag gå hem och städa, diska och fixa maten tills att Niklas kommer hem! =) För ikväll är det Star Wars-maraton i vanlig ordning, vilket jag däremot hatar. För det är nog världens sämsta filmer, menmen. I utbyte får jag en Niklas som gladerligen tittar på Solsidan med mig varje Söndag, guldvärt. Här får man kompromissa och mötas på halva vägen.
 
 
Jag & min älskade i yngre dagar, när vi rockade Skara Sommarland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0