I didn't really care until I meet you.

Jag hoppade på kryckor förra Midsommar, under Gatufesten och även på min 20-årsdag. På nyår 2012/2013 så var jag sjuk, men trotsade med en utgång som slutade med att jag blev sämre dagarna framöver och hamnade på sjukhuset. Borde anat att någo skulle hända nu till sista April. Jag är sjuk. Så imorgon får jag skippa roligheterna för att bli frisk så snabbt som möjligt. 
 
Nu har jag landat hemma hos mamma & pappa, tänkte krya på mig litegrann här samtidigt som jag kan smitta ner dom. Dom har i sin otur ganska precis blivit frisk, för här det har snurrat förskylningar och annat sen nyår, i princip. Imorgon är vi bjudna på middag hos Tessa & Petter, för att sen gå ner på Majbrasan med kidsen. Tänkte strax knapra i mig mer alvedon, dricka vatten som bara den och sova så jag orkar med litegrann iallafall. Vägrar.Ligga.Inne.På.Sista.April. Ligga hemma och mysa, ja, sånt får en annan göra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0